Nexte Online

Eroare identificare eToken Nextebank


Primiti acest mesaj pentru ca intampinati una dintre situatiile de mai jos:

- eToken-ul Nextebank nu este introdus corect in calculator sau driverele nu sunt actualizate. Va rugam sa verificati daca eToken-ul este introdus corect in portul USB al calculatorului. Daca reprimiti acest mesaj dupa reintroducerea corecta a eToken-ului, va sfatuim sa reinstalati driverele dispozitivului eToken Nextebank, disponibile aici.

- Este posibil ca certificatul digital inregistrat pe dispozitivul e-Token pe care il detineti, sa fie expirat. Pentru reluarea accesului la NexteOnline, va invitam in oricare dintre sucursalele bancii in vederea reinnoirii certificatului digital.

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa contactati serviciul NexteCall, disponibil de luni pana vineri, intre orele 8:00 - 20:00, la urmatoarele numere de telefon:

  • 0800 410 310 (apelabil gratuit din toate retelele nationale),
  • 004 031 403 911 7 (apelabil din orice retea nationala si internationala).


Va multumim pentru intelegere,
Echipa Nextebank

  NexteCall

0800 410 310

Apelabil din toate retelele

  Retea sucursale si ATM

Vezi harta sucursalelor

  Intrebari frecvente

Afla raspunsuri

  Am uitat parola de acces

Pentru a obtine o noua parola de acces, te rugam contacteaza cea mai apropiata sucursala Nextebank sau apeleaza serviciul NexteCall.

  Am blocat parola de acces

Pentru deblocare, te rugam sa apelezi serviciul de asistenta NexteCall.